Reservering maken

Wat moet ik doen als de boekingsbevestiging onjuist is?

Neem contact op met onze klantenservice. Dit kan per e-mail (info@taxiairportboeken.nl) of per telefoon: 020 – 215 3 215.

Wat moet ik doen als ik mijn boeking wil wijzigen nadat ik een boekingsbevestiging heb ontvangen?

Neem contact op met onze klantenservice. Dit kan per e-mail (info@taxiairportboeken.nl) of per telefoon: 020 – 215 3 215.

Kan ik huisdieren meenemen?

Ja, dit is toegestaan, op voorwaarde dat u dit tijdens uw boeking vermeldt.

Kan ik iemand met de taxi ophalen?

Ja dat is mogelijk. U kunt samen vertrekken vanaf 1 adres of de chauffeur haalt uw reisgenoot op vanaf een ander adres. U kunt dit adres opgeven door contact op te nemen met de klantenservice. Ze plaatsen het extra adres in het systeem en berekenen de (mogelijke) extra kosten voor u.

De reis

Als ik mijn vlucht mis vanwege een vertraging tijdens de reis, kan ik dan mijn schade op Taxi Airport Boeken verhalen?

Nee, dit is niet mogelijk. Zie ook artikel 8.1 van de algemene voorwaarden.

Biedt Taxi Airport kinderzitjes aan wanneer dit nodig is voor minderjarige passagiers?

Nee, we faciliteren geen kinderzitjes. Reizigers kunnen natuurlijk hun eigen kinderzitjes meenemen, maar we bieden hier geen opslagruimte voor. Taxi’s vallen onder de wet op het openbaar vervoer en kinderzitjes zijn daarom niet verplicht. Je mag je baby op schoot nemen.

Wat als ik in de file ben en mijn vlucht mis?

Taxi Airport Boeken maakt gebruik van een optimaal routesysteem en planning. Dit betekent dat vlak voor de reis zal worden gecontroleerd of er een verkeersopstopping op de route plaatsvindt. Op deze manier proberen we zo efficiënt mogelijk te reizen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het ophalen van uw vlucht, zie ook de Algemene Voorwaarden.

Wanneer ik op Schiphol aankom, hoe weet ik waar mijn taxi is?

Nadat u bent geland, moet u rechtstreeks contact opnemen met Airport Traffic Control. Daar zullen ze aangeven dat de chauffeur op u wacht in Vertrekhal 3A.

Annuleren

Hoe kan ik mijn boeking annuleren?

In uw mailbox ontvangt u van ons een boekingsbevestiging. In dit boekingsoverzicht kun u ook gebruik maken van een annulering.

Krijg ik mijn geld terug als ik mijn boeking annuleer?

Om voor een terugbetaling in aanmerking te komen, moet u de annulering schriftelijk bekendmaken (dit kan ook per telefoon of e-mail gebeuren) en uiterlijk 2 uur vóór de dag van aanvang van het transport.

 

Binnen 7 dagen wordt het tarief terugbetaald met aftrek van 10% van de ticketprijs. Een minimum van € 15,00 is van toepassing.

Prijzen en betaling

Zijn de prijzen per persoon vermeld?

De prijs per boeking is de totale prijs voor de hele groep zoals vermeld in de boeking.

Wat moet ik doen als de betaling is mislukt?

Neemt u contact met onze helpdesk.

Krijg ik een factuur voor de betaling?

Het boekingsoverzicht dient tevens al facturatie.

Staat jouw vraag er niet bij? Stel je vraag hieronder via het contactformulier.

10 + 9 =